1965 Volkswagen Käfer
-Mașina se află în stadiu proiect finalizat ~90%, fiindcă mai are nevoie de atenție, reglări… explicat mai jos.
-Motorul a fost recondiționat în totalitate cu majoritatea pieselor noi. Blocul motorului a rămas cel original din ’65, 1200 34ps. Vibrochen, axa cu came, chiulase, pompa de ulei, pompa de benzină, galeria de admisie, table motor, dinam și releu de încărcare 12V40A provin dintr-un motor industrial de Volkswagen Typ-122 aproape nou cu doar 33 ore de funcționare. Bloc motor recondiționat la atelier profesional (Motor Center, Ozun), rulmenți noi (Cota 1). Toate garniturile noi. Set motor nou „big bore” 1385cc (dau încă un set de segmenti noi, de rezervă). Evacuare inox cu „J tubes” de la CSP (aproape toate piesele au fost cumpărate de la CSP). Aprindere electrică Pertronix. Kit de ambreiaj nou de 180mm. Carburator NOS Solex 30 Pict 2. După recondiționare, motorul a mers cam 30-35 ore, ca probă și n-a prezentat nicio defecțiune (dețin filmulețe cu aproape toate pornirile). Dețin și piesele motorului original, dacă în viitor cineva vrea să pună înapoi încălzitoarele.
-Ca bază, caroseria a fost decentă (dețin fotografii cum a fost la început, la cerere trimit cu plăcere). A primit o vopsea nouă, care arată excelent. Toate 4 aripile, ușile și capota motor sunt originale mașinii, capota portbagaj a fost schimbată cu una în stare mai bună. Aripile, ușile și capote au chedere noi, cele de uși NOS Volkswagen (cel de portbagaj încă nu e aplicat). Mașina deține faruri Hella, stopuri NOS tot de Hella, semnalizări față noi albe, dar dețin și cele originale portocalii. Are barele export, în stare decentă (mai se poate regla puțin ca să arate un pic mai bine). Lângă mașină mai dețin un kit de reparații caroseria, partea față, care n-a fost aplicat, dar dau cu mașina (în viitor, dacă se mai reface odată mașina, se mai poate folosi ca să fie impecabilă). Chedere de geamuri noi, afară de cele 2 laterale de spate. Are anvelope noi 165/80R15, jantele revopsite electrostatic.
-Interiorul mașinii se află în mare parte original, cum a rămas din 1965. Vopsea pe bord original, tapițerii uși, tapițeria plafon originale, scaunele și bancheta în mare parte. Covoarele și preșurile de cauciuc noi (de la Wolfsburgwest). Ceasul de bord și indicatorul de benzină sunt cele cu care a ieșit mașina din fabrică (funcționale perfect).
-La frâne, majoritatea lucrurilor au fost schimbate (pompa centrală Ate, cilindri de frâne toate 4 Ate, saboții de frâne față Ate, de spate nu-mi amintesc, furtunurile de frâne, bidon lichid). La conductele de cupru mai necesită schimbat unul pe partea față.
-Puntea de față a fost modificată și se poate regla cu ușurință sus/jos, partea spate se poate regla din arcuri de torsiune, cu un pic de lucru se poate pune înapoi la înălțimea standard. Sistemul de direcție a primit toate capetele de bară noi, mai trebuie reglate ca sunt doar puse pe locul lor temporar.
-Partea electrică mai necesită revizuită, puse înapoi cablurile, etc. Dețin toate piesele care mai sunt necesare pentru finalizarea acestui proiect, trebuie doar timp și răbdare. (Dețin multe poze, filmulețe cu anumite stadii ale proiectului care la cerere trimit cu plăcere). Am toate facturile cu piesele achiziționate.
-Toate actele sunt în regulă: are carte de identitate, talon vechi și fiscal (se poate transcrie oricând) (Lângă mașină dau și plăcuțele de înmatriculare vechi, comuniste)
Preț: 7900 euro
Se poate vedea în Sfântu Gheorghe